Een energie boost nodig?

De energiedrager ATP is de chemische basis van alle levende cellen. Deze stof is onmisbaar in alle fysiologische processen die energie verbruiken zoals beweging, bloedcirculatie, temperatuurregeling, bloedzuivering, ademhaling, mentale inspanningen, groei, celvernieuwing, genezingsproces van ziektes en kwetsuren, etc. B-E-St slaagt erin om de ATP (adenosinetrifosfaat) – de omgezette energie uit voedsel in ons lichaam te verhogen met maar liefst 500 à 800%.

De verhoging van ATP resulteert in een vlugge pijnvermindering en snel letselherstel. Deze stroomvorm maakt het mogelijk verstoorde cellen terug te activeren door de orgaaneigen frequentie als een herinnering naar die specifieke cellen te sturen waardoor het orgaan beter gaat functioneren.

FotoFluvius-LouwersBehandeling-20180511-004

wat houdt B-E-St By JeeCee therapie in?

Wij passen de B-E-St By JeeCee therapie heel regelmatig toe binnen onze behandelingen, omdat de resultaten zo veelbelovend zijn. De toepassingsmogelijkheden voor B-E-St zijn ontzettend uitgebreid. De therapeutische werking, o.a. voor de behandeling van pees- en spierletsels en acute en chronische pijn, is echter de belangrijkste.

De complete lijst aan indicaties zijn:

• Versnelt herstel van spier-, gewrichts-, pees-& ligamentletsels.
  • Snellere recuperatie na (sport) inspanningen.
  • Beduidende vermindering van ontstekingen.
  • Verhoogt de beweeglijkheid.
  • Versterkt de plaatselijke bloedcirculatie.
  • Versnelde wondgenezing en regeneratie van cellen en botten.
  • Versterking van het immuunsysteem door aanmaak van lymfocyten.
  • Verbetering van de slaapkwaliteit.
  • Anti-stress en revitaliserend.
  • Verhoging van het energiepeil.
  • Toepasbaar bij neurologische aandoeningen. zoals bv. Parkinson.
  • ls ook toepasbaar bij degeneratieve aandoeningen. zoals artrose, reuma en osteoporose

Behandeling bij Fysiotherapie Louwers

Wij werken al een aantal jaren met het B-E-St concept. Ondertussen is deze uitzonderlijke toepassing niet meer weg te denken in onze behandelingsstrategie. Een grote meerwaarde zijn de indicaties waarbij het B-E-St concept kan worden toegepast en de enorme resultaten die wij ermee bereiken. Niet alleen sporters komen in aanmerking voor deze unieke behandeling. De sleutel van het B-E-St concept ligt bij het een vast onderdeel maken van onze manuele en orthomanuele behandelingen. Ook onze sportfysiotherapeuten werken er veel mee.

Al tijdens het onderzoek bij de eerste afspraak zal blijken of en hoe jouw specifieke klacht verholpen kan worden.

FotoFluvius-LouwersBehandeling-20180511-004

Onze B-E-St By JeeCee therapeuten zijn:

Neem contact met ons op